1 Şubat 2012 Çarşamba

GÖKÇE BAHADIR ALİ SUNAL'I YAZLIKTA BASTI İDDİASI!




Gökçe Bahadır ve Ali Sunal çiftinin ayrılık sebebinin Bahadır'ın Sunal'ı Tuzla'daki evde birisiyle bastığı iddiasıydı

Ayakligazete.com'un haberine göre, Gökçe Bahadır'ın Ali Sunal'la bastığı kişinin isminin ise U. U. olduğu yazılmış ve yapılan yorumlarda U. U.'nun şarkıcı Utku Uysal olduğu düşünülmüştü.

Bu konuyla ilgili olarak basın toplantısı düzenleyen Utku Uysal Star Tv Süper Starlife kameralarına açıklamada bulundu.

ALİ İLE ÖZEL BİR İLİŞKİ YAŞAMAMIZ MÜMKÜN DEĞİL!
Ali Sunal ile 4 yıldır görüşmediğini dile getiren Utku Uysal, "Haberler çıktığında Ali'yi aramadım çünkü bende numarası dahi yok, sağlıklı bir kadınım, istediğim herkesle birlikte olabilirim, Ali ile bir ilgim yok. Ali'ye bu kötülüğü kim yapıyorsa onu bulup bu asparagas haberin nasıl çıktığını sormak lazım. Evli bir adamla anılacak kadar yanlış ilişkilerim hiç bir zaman olmadı. Ali evlenmeden önce de özel bir ilişkimiz olmadı. Uzun yıllardır tanıyorum kendisini ancak sadece arkadaşız. 19 senedir sahneye çıkıyorum, herkes gibi gelip beni izliyordu. Bir kahve içmişliğim bile yok Ali Bey ile. Çıkan haberlerin benimle alakası yok. Özel bir şey yaşamamıza imkan yok." dedi.

NEDEN BEN?
Kendisine Ali Sunal'ın boşanmak üzere olduğu eşi Gökçe Bahadır sorulduğunda ise, "Gökçe kim? tanımıyorum kendisini." dedi ve ekledi, "Yeni bir evliliğin bu şekilde bitmesi beni çok üzdü, adımın karışması da çok komik, neden ben de bir başkası değil?" dedi.

AŞK YAŞASAK ÇEKİNMEDEN SÖYLERDİM!
Bu haberleri çıkartan mecraya dava açıp açmayacağı sorulduğunda ise ,"Ben neden dava açıyorum, bu konu Ali ile ilgili bir konu, dava açılacaksa Ali açmalı. Ben gayet rahatım, evli olan o, ben bekarım. Hayatımda da şuan kimse yok, birisi olsaydı da bana inanırdı zaten. Haberler beni ilgilendirmez, evli olan ben değilim. Evlilik bu haberle ilgili bitiyorsa da benim ilgim olmadığı için rahatım. Herkes biriyle evleniyor ve boşanıyor. Bu haberler Ali ile aramı bozamaz. Aramızda aşk olsa 'Çok da güzel aşk yaşıyoruz.' derdim. 'Bana aşık olmuş' deyip açıkça da söylerdim. Ben sizin bildiğiniz şarkıcılardan değilim, söyleyecek bir şeyim olsa çekinmeden söylerdim. Evli bir adamla ilişki yaşamam. Haberlere çok üzüldüm. İnşallah her iki taraf da benimle ilgili bir konuyla ilgili sıkıntı yaşamaz." dedi.

1 yorum:

  1. Ben bir kadin olarak Gokce Bahadira hak kazandiriyorum.Butun erkekler aynidir.

    YanıtlaSil